Rabu, 11 Ogos 2010

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak.



Assalamualaikum semua, semuga semuanya sihat dan ceria selalu. Alhamdulillah kerana masih diberi kesempatan oleh Allah yg maha besar dalam mengejar peluang meraih tawaran MEGA NYA yang pasti hanya datang sekali setahun, yang peka dan bijak mengambil peluang dapat mendapatkannya........dan belum pasti akan berpeluang untuk bertemu lagi di masa depan dan meraih segala OFFER yang diberikan kepada semua..... semuga kita semua dpt memlaksanakan dan mendapat yg terbaik pada tahun ini....Insyaallah...aaminnn...


Dikesempatan ini saya mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBAARAK semuga ianya kita penuhkan dengan segala keperluan-keperluan NYA... semuga puasa tahun ini lebih baik dari puasa tahun yang lepas....saya juga memohon kemaafan atas segala kesalahan dan kesilapan yang sengaja dan tidak disengajakan sepanjang membuat catatan dalam SANTAI..... semuga kita semua mendapat keampunan, rahmat dan kejayaan dunia dan akhirat.

Wassallamm....
layannnnnnnnnnnnnnnnnnn...

3 ulasan:

  1. selamat meneruskan puasa sehingga penghujungnya .. semoga segala amal ibadat kita mendapat balasan yang setimpal dariNya.

    BalasPadam
  2. salam ramadhann abg azmnor itteww..

    BalasPadam
  3. aaminnn...mudah-mudahan mendapat lailatul qadar tahun ni..

    BalasPadam