Rabu, 29 Februari 2012

Sama ker...??




6 ulasan:

  1. susah juga nak komen kat sini sekarang !

    tak apa .. lepas ni saya nak minum teh ahmad.

    BalasPadam
  2. teh ahmad? tak penah jumpa pun.

    lagu ahmad..ntah apa2 lagu tu..prmpuan yg sibuk2..^___^

    *a'ah la, word verification ni agak susah..panjang beno.

    BalasPadam
  3. Sdr azmnor,

    Selaku penggemar teh tarik mamak tegar saya belum lagi menikmati 'teh Ahmad' ini.

    Saya sependapat dengan tuan al-lavendari...lepas ni nak minum teh Ahmad.

    BalasPadam
  4. Salam Tn Hj,

    saya pun tak pernah rasa teh tu...kebetulan ternampak kat cafe tempat kerja RM 1.50 utk satu uncang....

    saya pun nak minum teh ni juga....

    BalasPadam
  5. Salam Ujie...,

    kebetulan ternampak teh ni kat cafe....belum pun cuba rasa....
    yg lagu tu selalu terdengar kat radio tapi bukan dlm radio IKIM...

    BalasPadam
  6. Salam saudara Ujang,

    Saya pun tak pernah lagi merasa teh ni... kebetulan ternampak di cafe tempat kerja .... pasti nak mencuba rasanya juga....

    BalasPadam