Rabu, 24 November 2010

MENCAIR SEMULA.......AAAAAHHHHH...!!!

Lamanya aku membeku..... tidor.......mmmmmmm ... tak tau laa pasal apa tak der citer ker.....atau malas kotttt........ tp yg nyatanya memang lama sungguh aku tak buka blog aku ni sampai pasword nak edit blog pun aku tak leh.....macam biasa laa kena laa buat aduan dan hantar ke unit bantuan...

SO sekarang aku mencair semula......untuk mencoret semula dalam blog aku ni.... mungkin pelawat dan pengikut pun dah bosan asyik tengok blog aku asyik lagu tu jer tak berubah ubah....


Terlupa plak nak minta maaf kat siapa yg empunya gamba ni ...., aku pinjam dan letak dalam blog aku ni ..sebab puas dah nak cari tema apa utk mencoret semula..... setelah lama membeku....yg sesuainya ais laa kan...

apa-apa pun layannnnnnnnn jer apa yang ada.......... jumpa lagi di lain coretan...
kena santai dulu..........hehehehehehe....
layannnnnnnnnnnnnnnnnnnn.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan